miercuri, 2 martie 2016

Cartonasele Hippo ies la soare (sau in ploaie)

Va spuneam ca in primul an al Gabrielei, cartonasele au fost mai degraba testate (a se citi aruncate, molfaite, indoite) decat folosite in activitati organizate. Dupa un an, cand a inceput si piscotica sa vorbeasca, a fost mult mai usor sa ne jucam cu ele. Cu toate astea, fetita mea nu a fost (si nici nu e este) genul de copil docil, foarte greu accepta sa faca altfel decat "ca ea". Asa ca, in majoritatea timpului, cartonasele i-au stat la dispozitie sa le foloseasca oricum voia (si nu stiu cum se face ca a invatat foarte bine si repede animalutele de pe ele). Cand simteam eu ca e in toane bune incercam sa fac cate o activitate ghidata si uneori chiar reuseam.

Mare succes a avut joculetul asta pe care l-am facut in curte. Am legat o sfoara de 2 stalpi, am prins cartonasele cu clesti de rufe si am pus-o sa-mi aduca pe rand fie cartonase de diferite culori, fie diverse animalute. Cred ca merge facut si acasa sau la padure, cu sforile legate de copaci. Sau poate la o petrecere pentru copii, nu stiu. Aaaaa...si ar mai fi fain sa le prindeti tot cu clesti, de cregile pomilor (eventual ascunse, iar cei mici sa caute). Eu le-am agatat in pom pentru un fel de photo session, dar la noi pomul era cam greu accesibil pentru pitica.









L.E: Intre timp, agatatul cartonaselor a devenit unul din jocurile preferate ale Gabrielei. Dupa cum se vede, nici pe ploaie nu renunta. Partea buna e ca au rezistat cu brio cartolinele noastre plastifiate






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu