miercuri, 27 martie 2013

Alfabetul vesel in engleza

               Pregatisem in mintea mea un text luuuuung, insa nu stiu cum se face ca atunci cand m-am pus la calculator cu gandul sa ma apuc de scris, mintea mea s-a golit instant si toate ideile au fugit, ca niste potarnichici speriate. Nu-i nimic, pana se va inventa un un aparat de inregistrat gandurile, am va zic o poveste. Ia sa vedem. A fost odata ca niciodata...aaaa...cum era mai departe? Uf, am uitat! Ce-ar fi sa ma ajutati voi, copii? Eu parca, parca imi aduc aminte de un aligator care se lafaie relaxat in fotoliu, de un ursulet care s-a ascuns sub pat si de un catel care doarme dus in sertar. Cred ca mai erau in povestea mea si o  zebra care face echilibristica pe un fermoar in timp ce o foca se incalzeste, vesela, la soare. Daaaa, si-un koala care si-a luat zborul, prins bine de un zmeu de hartie si-un soricel care sta pe marginea lunii si pescuieste stelute. Uite cum facem, daca ma ajutati sa o scot la capat cu povestea asta, promit ca la finalul ei veti avea o supriza! Veti invata literele alfabetului si desemenea veti afla cum se zice la 26 de animalute in limba engleza! Ce spuneti?

Si acum, informatiile pentru parinti: setul nostru contine 26 de cartonase color, plastifiate si cu colturi rotunjite si costa  25 lei. Speram sa va placa!





* Grafica by Hippo Atelier / Tiparit @ Tipografia Express

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu